Thursday, April 7, 2022

Ata binerken

 Bir kazazede mahkemeye çıkarılmış. Hakim durumu anlamak için sormuş:

"Beyefendi, şimdi şikayetçisiniz ama olay anında yanınıza gelen polis memuruna 'gayet iyiyim hiçbir sıkıntım yok' demişsiniz. Bu durumu nasıl açıklayacaksınız?"

Kazazede başlamış anlatmaya:

"Sayın hakim, o gün atıma binmiş gidiyordum. Bu kişinin sürdüğü kamyon hızla gelip bize çaptı. Ben bir yana fırladım, atım diğer yana. Hemen sonra bir polis memuru durumu görüp geldi. Atım çok kötü yara almıştı, anırıp inliyordu. Polis memuru yanına gitti, silahını çıkarıp atımı vurdu. Ardından yanıma gelip, silahı halen elindeyken 'Atınız çok kötü yaralıydı, onu vurmak zorunda kaldım. Peki siz nasıl hissediyorsunuz?' diye sordu. Afedersiniz ama, böyle bir durumda, siz nasıl bir yanıt verirdiniz?"

No comments:

Post a Comment